sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

Heinäkuun treenit

Kesäloma on ohi ja huomenna paluu arkeen. Lomalla ei tullut treenattua ihan yhtä paljon kuin olin etukäteen ajatellut, koska olikin niin paljon kaikkea muuta ja päivät meni hujauksessa... Toivotaan että lämpimät kelit jatkuu kuitenkin edelleen ja arkirytmiin työn, treenin ja levon suhteen pääsee taas helposti kiinni!

Polar Loop

Heinäkuun treenit:
Kuntosali 9 x 1h 15min
Thainyrkkeily 7 x 1,5h

30 km pyörälenkki + "peruspyöräilyt"
Hieroja 2 x 1h + venyttelyt ja rullailut ennen ja jälkeen treenien


Ihanaa elokuuta - joka on muuten yks mun suosikkikuukausista! Mä ainakin lupaan tehdä sopivan rennon töihin paluun ja koittaa pitää stressin mahdollisimman kaukana! ;)

Parvekepuutarhassa

2 kommenttia:

  1. Moro Tertsi! Mulla alkaa syyskuussa potkunyrkkeilykurssi ja pohdiskelin, että mistä kannattaa hankkia hanskat? Olisiko sulla antaa neuvoa? :)

    Ja kiva, että olet palannut bloggailun pariin. Täällä ainakin yksi innokas lukija. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Seuran kautta saa yleensä hankittua hanskat edullisesti ja saa varmasti sellaiset että sopii lajiin. Mulla on Twinsin 12 ozin hanskat ja M-koon säärisuojat. Muistaakseni maksoin hanskoista 60 euroa ja säärisuojista 70 euroa. Netistäkin voi ostaa mutta silloin kannattaa olla tarkkana että ei osta säkkihanskoja tai vaikka keinonahkaisia säärisuojia, jotka voi "polttaa" kaverin ihoa osuessa. :)

      Jos jatkat peruskurssin jälkeen niin alasuojaksi suosittelen ehdottomasti Lobloota (http://lobloo.com/)! Naisille on tarjolla yksi yhden koon malli mihin oon ollut tosi tyytyväinen.

      Shortsit, siteet, hammassuojat, kyynärsuojat ja nilkka"tuet" oon tilannut Fitnesstukulta, kun siellä on sattunut olemaan sopivasti tarjouksessa. :)

      Kuulostaa paljolta mutta kaikki mahtuu yhteen kassiin :D

      Poista